قوانین اضافه بار مسافری

چگونه با فریت بار مسافری این هزینه حمل بار کاهش می یابد

طبق قوانین هواپیمایی و مقررات بار همراه مسافر، در هنگام سفر، مسافرین هواپیمایی ها اجازه حمل بار به مقدار نا چیز و مشخصی را دارند.

هنگام تحویل چمدانها به کارمندان هواپیمایی در ترمینال مسافری فرودگاه امام خمینی یا هر فرودگاه دیگری، هر یک کیلو اضافه بار مسافری مشمول جریمه های گزاف و سنگین خواهد شد. این سیاست درآمدزای خوبی برای هواپیمایی ها و کاملا به ضرر شما مسافرین میباشد .

مسافرینی که از قبل اطلاعاتی در مورد قوانین اضافه بار کسب نکرده اند محکوم به پرداخت صد ها دلار پول زبان بسته و زحمت کشیده به هواپیمایی میباشند. اما این تمامی داستان نیست! در صورتیکه اگر مسافرین از مدتی قبل برنامه ریزی کرده باشند و کمی تحقیق به عمل آورده باشند، میتوانند از پرداخت هزینه اضافه بار گزاف رهایی یافته و لذت پایین بودن هزینه حمل بار با و سفری بدون دردسر را با هم بچشند.

بهترین روش حمل اضافه بار مسافری چیست ؟

عاقلانه ترین شیوه جهت حمل اضافه بار مسافرین ، مراجعه به قسمت تجاری فرودگاه و ارسال بار اضافی از طریق فریت بار مسافری می باشد. اما دوباره! این تمامی داستان نیست! جهت کسب اطلاعات کامل ، ریز و مو به مو، از نحوه ارسال فریت بارمسافری، به قسمت راهنمایی مراجعه نمایید. کمی وقت بیشتر در تحقیقات قبل از سفر شما را در حفظ وقت و پولتان یاری خواهد داد.

شرکت خدمات حمل بار هوایی سفیران چه کمکی به ما میکند ؟

شرکت سفیران نماینده رسمی ایرلاینهای معتبری در ایران میباشد و دفاتر این شرکت درقسمت فریت مسافری فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مشهد، فرودگاه شیراز، فرودگاه اصفهان، فرودگاه تبریز، فرودگاه اهوازو فرودگاه بندرعباس و فرودگاه یزد قادر به ارائه سرویس کامل فریت بار مسافری به مسافرین گرامی می باشند.

کلیه دفاتر این شرکت در سرتاسر ایران ملزم به ارائه بهترین سرویس خدمات بار به مسافرین محترم از طریق هواپیمایی های مختلف اعم از: بار هواپیمایی ایران ایر، بار هواپیمایی ماهان، بارهواپیمایی امارات، بار هواپیمایی قطر، بار هواپیمایی ترکیش، بار هواپیمایی لوفت هانزا ، بار هواپیمایی ایرفرانس می باشند.

مسافرین خروجی از ایران بدون در نظر گرفتن تابعیت علاوه بر لوازم شخصی می توانند در حد متعارف و غیر تجاری کالا های ایرانی و غیر ایرانی را به عنوان فریت مسافری از کشور خارج کنند . به طور کل با رعایت قوانین گمرک جمهوری اسلامی محدودیت خاصی در صدورفریت مسافری غیر تجاری توسط مسافر وجود ندارد و مسافرین می توانند با صرف هزینه کمتر و با کمک پرسنل شرکت سفیران اضافه بار مسافری خود را به صورت هوایی و در اسرع وقت به فرودگاه مقصد برساند.