سازمان بنادر در قانون رفع موانع تولید

افزایش راندمان کار با شمولیت سازمان بنادر در قانون رفع موانع تولید

کارشناس حمل و نقل گفت: با شمولیت سازمان بنادر و دریانوردی در ماده ۵ قانون رفع موانع تولید، راندمان کار و فعالیت در سازمان بنادر و دریانوردی کشور افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.
 
رضا قنبری درخصوص بررسی طرح شمول سازمان بنادر و دریانوردی در ماده ۵ قانون رفع موانع تولید در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی کشور، افزود: سازمان بنادر و دریانوردی کشور یکی از سازمان های پویا و فعال دولتی محسوب می شود و وظایف و نقش آن بسیار تخصصی است، لذا اگر سازمان بنادر و دریانوردی کشور بتواند در برخی از امور یعنی در بخش های استخدامی، آموزشی و مسائل اداری و رفاهی کارکنان مبتنی بر اقتضائات تخصصی و حرفه ای خود عمل کند، بدون شک اقدام ارزنده و کارشناسانه ای صورت گرفته است.
وی اذعان داشت: سازمان دریانوردی، سازمانی تخصصی و حرفه ای است، لذا ضرورت دارد که در بحث آموزش نیروهای انسانی با سازمان های بین المللی هماهنگ باشد.

قنبری گفت:

اگر دریانوردی کشور بتواند تخصصی تر به موضوع آموزش پرسنل ورود پیدا کند به طورحتم شاهد سازمانی پویاتر خواهیم بود.
گفتنی است؛ درحال حاضر برخی از سازمان های توسعه ای مانند سازمان گسترش، شرکت فرودگاه ها، شرکت ملی نفتکش ایران و … مشمول قانون رفع موانع تولید هستند که با تصویب این طرح، سازمان دریانوردی کشور از دایره قانون مدیریت خدمات کشوری خارج می شود و در بخش های استخدامی، آموزشی و مسائل اداری و رفاهی کارکنان می تواند مبتنی بر اقتضائات تخصصی و حرفه ای خود عمل کند.

“شرکت نمایندگی کشتیرانی ویرا ساحل پارس (با مسئولیت محدود) دارای مجوز فعالیت صادره از سازمان بنادر و دریانوردی ایران – تهران می باشد . شرکتی جوان ، توانمند و کارآمد با هدف فعالیت در زمینه صنعت حمل و نقل بین المللی که با دسترسی روزانه و مستقیم به بسیاری از خطوط حمل و نقل دریایی، خطوط هوایی و زمینی می تواند سریعترین، ساده ترین، ومطمئن ترین راه حل های مناسب برای حمل و نقل کالا ها ، در سراسرجهان ارایه نماید”